Problemy z zapytaniami od klientów

Może się zdarzać, że niektóre zapytania od klientów będą trafiać do spamu. Dzieje się tak, ponieważ filtry antyspamowe czasami źle klasyfikują wiadomości.

Rozwiązaniem jest skonfigurowanie poczty w taki sposób, aby PlanujemyWesele znalazło się na białej liście nadawców. To zapewni, że od tej pory żadne zlecenie Ci nie umknie :)

W tym artykule znajdziesz instrukcje jak poradzić sobie z najpopularniejszymi dostawcami poczty elektronicznej.

Gmail

Jeżeli korzystasz z poczty Google to wykonaj poniższe kroki:

1. Zaloguj się, kliknij ikonę trybika (1) a następnie wejdź do ustawień (2).

2. Wejdź do sekcji Filtry i zablokowane adresy.

3. Kliknij Utwórz nowy filtr.

4. W polu Od wpisz "@planujemywesele.pl" (bez cudzysłowów, zwróć uwagę aby na początku znajdował się symbol małpy). Następnie kliknij Utwórz filtr (nie klikaj Wyszukaj).

5. Zaznacz pole Nigdy nie wysyłaj do spamu. Jeśli chcesz, aby zapytania z PlanujemyWesele nie ginęły w zakładkach zaznacz pola Przypisz kategorię i wybierz z rozwijanego menu Główne. Możesz także upewnić się, że wszystkie dotychczasowe wiadomości z PlanujemyWesele pojawią się w kategorii główne zaznaczając pole Zastosuj filtr także do X pasujących wątków. Gdy zaznaczysz już wybrane pola kliknij przycisk Utwórz filtr.

6. Po utworzeniu filtra pojawi się on na liście. Jeśli zobaczysz to co na ekranie poniżej to znaczy, że wszystkie kroki zostały wykonane prawidłowo.

To wszystko - od tej chwili wszystkie zapytania od klientów będą się pojawiać w Twojej skrzynce odbiorczej.

WP Poczta (Wirtualna Polska)

Jeśli posiadasz skrzynkę w Wirtualnej Polsce to wykonaj poniższe kroki:

1. Zaloguj się na pocztę Wirtualnej Polski i wejdź do menu opcje.

2. Wejdź do menu Filtry.

3. Kliknij w przycisk Dodaj filtr.

4. W oknie, w polu tekstowym wpisz "planujemywesele.pl" (bez cudzysłowów) oraz zaznacz pole Nigdy nie odrzucaj jako spam (biała lista). Następnie kliknij przycisk Zapisz filtr.

5. Po zapisaniu filtra pojawi się poniższy ekran, potwierdzający, że udało Ci się dodać filtr.

To wszystko - od tej chwili wszystkie zapytania od klientów będą się pojawiać w Twojej skrzynce odbiorczej.

Poczta O2

Jeżeli korzystasz z poczty portalu O2 to wykonaj poniższe kroki:

1. Zaloguj się na pocztę O2, rozwiń menu w prawym górnym rogu (1) i kliknij opcje (2).

2. Wejdź do menu Filtry.

3. Kliknij w przycisk Dodaj filtr.

4. W oknie, w polu tekstowym wpisz "planujemywesele.pl" (bez cudzysłowów) oraz zaznacz pole Nigdy nie odrzucaj jako spam (biała lista). Następnie kliknij przycisk Zapisz filtr.

5. Po zapisaniu filtra pojawi się poniższy ekran, potwierdzający, że udało Ci się dodać filtr.

To wszystko - od tej chwili wszystkie zapytania od klientów będą się pojawiać w Twojej skrzynce odbiorczej.

Onet Poczta

Jeżeli korzystasz z poczty na Onecie to wykonaj poniższe kroki:

1. Zaloguj się i rozwiń menu w lewym górnym rogu ekranu.

2. Wejdź do ustawień klikając w ikonę trybika.

3. Z menu, które się pojawi wybierz pozycję Antyspam.

4. W sekcji Ustal swoich zaufanych odbiorców kliknij przycisk Dodaj adres mailowy.

5. W polu wpisz adres "zapytanie@planujemywesele.pl" (bez cudzysłowów) i kliknij przycisk Dodaj.

6. W ten sam sposób jak powyżej dodaj adresy: "informacje@planujemywesele.pl" oraz "kontakt@planujemywesele.pl" (bez cudzysłowów). Gdy to zrobisz powinieneś zobaczyć wszystkie 3 dodane adresy mailowe, podobnie jak na ekranie poniżej.

To wszystko - od tej chwili wszystkie zapytania od klientów będą się pojawiać w Twojej skrzynce odbiorczej.

Interia Poczta

Jeśli posiadasz skrzynkę mailową w Interii to wykonaj poniższe kroki:

1. Zaloguj się i wejdź do ustawień klikając w ikonę trybika w prawym górnym rogu ekranu.

2. Z menu wybierz pozycję Antyspam.

3. Przewiń w dół stronę, która się pojawi aż do sekcji Prywatny filtr antyspamowy. W podsekcji Zaufane w polu wpisz "zapytanie@planujemywesele.pl" (bez cudzysłowów), a następnie kliknij przycisk Dodaj.

4. W analogiczny sposób dodaj adresy "informacje@planujemywesele.pl" oraz "kontakt@planujemywesele.pl" (bez cudzysłowów). Po dodaniu wszystkich adresów ich lista będzie prezentować się jak poniżej:

To wszystko - od tej chwili wszystkie zapytania od klientów będą się pojawiać w Twojej skrzynce odbiorczej.