W takim wypadku kliknij w link Zaloguj w prawym górnym rogu ekranu, podaj swój email i kliknij Dalej. Następnie kliknij w link nie pamiętam znajdujący się obok napisu Hasło. Za chwilę na Twojej poczcie pojawi się wiadomość z linkiem, którego kliknięcie pozwoli Ci ustalić nowe hasło.
Jeśli wykorzystujesz kilka adresów e-mail to możesz nie pamiętać, którego używasz do logowania. Aby ustalić właściwy adres odnajdź swoją firmę za pomocą wyszukiwarki w lewym górnym rogu ekranu. Potem za pomocą formularza kontaktowego (na końcu strony, w lewej części) wyślij sobie testową wiadomość. Następnie sprawdź wszystkie swoje skrzynki mailowe. Ta, która będzie zawierać wiadomość testową jest tą właściwą i to jej adresu użyj do zalogowania się.
Nadal możesz się logować. Pamiętaj jednak, że nie będziesz otrzymywać od nas żadnych wiadomości, w tym wiadomości od potencjalnych klientów. Dodatkowo, jeśli ta sytuacja będzie trwała zbyt długo system może zawiesić Twoje konto.
Dlatego w wolnej chwili zaloguj się i zmień maila na działający. Możesz to zrobić klikając w ikonkę użytkownika lub swoje imię w prawym górnym rogu ekranu, a następnie w Ustawienia. Pojawi się strona ustawień Twojego konta. Wpisz nowy adres e-mail w odpowiednie pole, zatwierdź. Potem odbierz pocztę i kliknij w link weryfikacyjny. Od tej chwili będziesz mógł posługiwać się nowym adresem e-mail.
W tej sytuacji napisz do nas podając adres profilu (znajdź go za pomocą wyszukiwarki w lewym górnym rogu ekranu), do którego dostęp chcesz odzyskać. Sprawdzimy, które dane na profilu możemy zweryfikować. Jeśli weryfikacja się powiedzie to przydzielimy Ci dostęp.